Blekinge Läns Tidning logo
  1. Avdelningar
  2. Orter
  3. Sport
  4. E-tidning
  1. Tjänster
  2. Annonsera
  3. Tipsa oss!
  4. Kundcenter

Innehåll A-Ö

Annons
Innehåll från Ahlberg Bil

Verkstadsbesök blir enklare, snabbare och mer personligt

− Att ha en person som ansvarar för hela processen gör verkstadsbesök enklare, snabbare, och mer personligt, säger Anton Petersson och Joakim Nilsson på Ahlberg Bil i Karlskrona.
Den här texten är en annons. Den är inte skriven av tidningens journalister.

Här saknas innehåll

Personliga Servicetekniker tar emot bokningen och utför själva arbetet på bilen. De ansvarar för mottagning och leverans och svarar på frågor kring den service eller de reparationer som utförts. På så sätt får kunden bättre insyn och förståelse i arbetet med bilen.

Personliga Servicetekniker gör besök i Ahlberg Bils verkstäder enkla och bekymmersfria. Genom att ha en och samma servicetekniker som alltid tar hand om kundens bil minskar risken för missförstånd och andra onödiga problem som kan uppstå om flera personer är engagerade samtidigt.

− Ahlberg Bil har finslipat systemet med Personliga Servicetekniker i fem år nu, och kunderna brukar verkligen uppskatta det, säger Anna Hoff, verkstadschef på Ahlberg Bil i Karlskrona.

− Våra Personliga Servicetekniker lär känna bilen bättre än någon annan och vet vad den behöver.

− Testa oss gärna när det är dags för nästa service eller när din bil behöver lagas, säger Anna Hoff.

Här kan du boka verkstadsbesök: ahlbergbil.se/bilverkstader/

Annons
Innehåll från Ahlberg Bil

Läs mer:

Det är lagligt, men livsfarligt

Denna text är en annons producerad av Gota Media Brand Studio och inte av redaktionen. Vill du veta mer om hur vi arbetar med denna typ av material får du gärna kontakta oss på native@gotamedia.se